Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Agencja Mienia Wojskowego wyprzedaje sprzęt. Ceny zaczynają się od 50 zł [ZDJĘCIA]

zal
1.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2018 r. o godz. 13.00 w siedzibie OR AMW Kraków ul. Montelupich 3 (wejście od ul. Kamiennej), pok. nr 59, I piętro (sala odpraw).

2.
Mienie wystawione na przetarg dostępne jest do obejrzenia w dniach: 21-22.05.2018 r., w godz. 10.00 – 14.00 w następujących miejscach:
•
 poz. 1-10 4 WOG Tarnowskie Góry Lasowice (wjazd od ul. Obwodnica), poz.1: p. Mazur, tel. 261 242 827; poz. 2-10: p. Rogalski, tel. 261 147 369;
•
poz. 11 34 WOG Sandomierz, ul. Mickiewicza 38, p. Czuja, tel. 261 514 781;
•
poz. 12 JW 4724 Kraków, ul. Tyniecka 45, p. Janus, tel. 261 132 273/261 132 526;
•
poz. 13-14 JW 4686 Kraków, ul. Głowackiego 11, p. Kluska, tel. 510 433 477;
•
poz. 15-18 OR AMW Skład Gliwice, ul. Portowa 16, p. Kos, tel. 665 997 795;
•
poz. 19-21 GZ Nowy Glinnik, ul. Konstantynowska 85, p. Pichola, tel. 261 167 418;

•
poz. 22-25 SOI Nowy Glinnik, ul. Konstantynowska 85, poz. 22: p. Musiał, tel. 606 141 539; poz. 23 p. Kwaśniak, tel. 608 051 858/261 167 579; poz. 24-25 p. Rachwalski, tel. 261 167 424;
•
poz. 26 4 WOG Bytom, ul. Oświęcimska 33, p. Szachniewicz (5 000,00 kg), tel. 519 833 113; p. Kubica (1 334,90 kg); tel. 261 126 216;
•
poz. 27 4 WOG Tarnowskie Góry Lasowice (wjazd od ul. Obwodnica), p. Rogalski, tel. 261 147 369;
•
poz. 28 SOI Tarnowskie Góry ul. Opolska 36, p. Baranowska, tel. 261 147 457;
•
poz. 29 4 WOG Gliwice, ul. Andersa 47, p. Klockiewicz, tel. 502 194 042;
•
poz. 30-31 AMW OR Kraków, ul. Montelupich 3, p. Kuźma, tel. 693 080 345.

3.
Nabywca zobowiązany jest do odebrania mienia z pozycji 1 – 31 w terminie 30 dni od dnia wybrania jego oferty.

4.
Szczegółowy wykaz mienia oferowanego w poz. 15-18 do wglądu na stronie internetowej – www.amw.com.pl, u organizatora przetargu i w miejscu jego składowania.

5.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej wybranych pozycji przetargowych. Wadium należy wpłacać wyłącznie przelewem na konto Agencji Mienia Wojskowego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Kraków, nr konta 83 1130 1150 0012 1243 8520 0020, podając w tytule przelewu numer i datę przetargu oraz numery wybranych pozycji przetargowych.

6.
Oferenci, którzy wpłacili wadium zostaną dopuszczeni do udziału w przetargu pod warunkiem jego zaksięgowania na koncie bankowym sprzedawcy – AMW, najpóźniej w przeddzień terminu przetargu.
Potwierdzenie dokonania przelewu należy okazać organizatorowi przetargu lub dołączyć do oferty wraz z informacją o numerze konta, na które ma być wadium zwrócone.

7.
Wadium przepada na rzecz organizatora przetargu, jeżeli:
•
oferent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy sprzedaży lub nie zawrze jej w terminie 7 dni od dnia wyboru oferty;
•
oferent nie uiści ceny nabycia w terminie określonym w umowie sprzedaży.

8.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, będzie zwrócone w ciągu pięciu dni roboczych od daty zakończenia przetargu. Wadium złożone przez nabywcę ulega zarachowaniu na poczet ceny nabycia.

9.
Do przetargu mogą przystąpić podmioty, które nie mają zaległych zobowiązań wobec AMW.

10.
Do przetargu na poz. 19-29 mogą przystąpić podmioty gospodarcze, które posiadają:
•
zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odbioru i obrotu odpadów stanowiących przedmiot przetargu;
•
aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie (odzysk albo unieszkodliwienie) odpadów stanowiących przedmiot w/w pozycji przetargowych;
•
aktualne zezwolenie na transport odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone numerem rejestrowym, w zakresie transportu odpadów stanowiących przedmiot w/w pozycji przetargowych;
•
w przypadku poz. 22 aktualny wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub wpis do rejestru BDO, w zakresie zbierania, przetwarzania albo recyklingu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

Dokumenty te należy złożyć w kopiach poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez oferenta lub osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.
Nabywca zobowiązany jest również do podpisania:
•
umowy sprzedaży;
•
„Karty przekazania odpadów” wystawionej przez wytwórcę odpadów (w dniu odbioru).

11.
Do przetargu na poz. 20 i poz. 21 mogą przystąpić osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami zamierzające wykorzystać odpady na własne potrzeby, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom lub jednostkom organizacyjnym niebędącymi przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2016 r., poz.93), bez konieczności spełniania warunków przewidzianych dla podmiotów gospodarczych, o których mowa w pkt.10. Jednocześnie nabywca odpadów zobowiązany będzie do podpisania oświadczenia odbioru odpadów na własne potrzeby.

12.
Urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu nie posiadają zezwolenia na ich eksploatację. Nabywca zobowiązany jest, przed ich dalszą eksploatacją, do przeprowadzenia badań przez upoważniony organ dozoru technicznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1040 z późn. zm.).

13.
Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Oddziału w Krakowie, ul. Montelupich 3, w terminie do dnia 30.05.2018 r. do godziny 12.00.

14.
Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opisana w sposób jednoznacznie wskazujący jej charakter i przeznaczenie. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej (zaklejonej), nieprzezroczystej i opieczętowanej kopercie, na której oferent umieszcza:
•
nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta;
•
nazwę i adres organizatora przetargu;
•
dopisek: „Przetarg nr 3/2018 – nie otwierać przed 30.05.2018 r. do godziny 13.00”.

15.
Oferta powinna być złożona na „Formularzu ofertowym” i zawierać:
•
dane identyfikujące oferenta oraz jego dane kontaktowe;
•
oferowaną cenę netto dla wybranej/ych pozycji przetargowej/ych i warunki zapłaty;
•
oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu podlegającego przetargowi;
•
wszystkie wymienione w formularzu oświadczenia i dokumenty;
•
wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w przetargu (pełnomocnictwa upoważnienia - jeżeli są wymagane);
•
podpisane oświadczenie podatnika, że jest lub nie jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny – dot. poz. nr 19, 22-23, 25-29.

16.
Formularz ofertowy oraz projekt umowy sprzedaży można pobierać w siedzibie Oddziału w Krakowie od dnia 16.05.2018 r. do dnia 29.05.2018 r., w godz. 7.00 – 17.00 oraz w dniu przetargu do godz. 10.00, pok. nr 19 i 22 lub ze strony internetowej – www.amw.com.pl, dział „Uzbrojenie i sprzęt – Sprzęt wojskowy – Przetargi”.

17.
Oferta niekompletna bądź niezawierająca wszystkich informacji wymaganych treścią ogłoszenia, a w szczególności formularza ofertowego, zostanie odrzucona.

18.
Oferta na pozycje przetargowe musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej w wersji papierowej w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze lub czytelnie długopisem) oraz dodatkowo może być w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym. W przypadku rozbieżności pomiędzy ofertą w wersji papierowej, a ofertą w wersji elektronicznej decydującą będzie wersja papierowa. Oferent może złożyć ofertę częściową, tj. tylko na te pozycje, którymi jest zainteresowany lub na wszystkie pozycje zgodnie z obwieszczeniem o przetargu. Oferent nie może złożyć więcej niż jedną ofertę cenową na daną pozycję przetargową. W przypadku dwóch lub więcej ofert złożonych na daną pozycję przez jednego oferenta oferty te podlegają odrzuceniu.
Oferta w formie pisemnej w wersji papierowej musi być zaparafowana na każdej stronie i własnoręcznie podpisana zgodnie z obowiązującym danego oferenta sposobem reprezentacji i powinno to bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty.
Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę.
Załączniki do formularza oferty stanowią integralną część oferty i powinny być spięte wraz z formularzem oferty.
Oferent może uzupełnić/zmienić lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert.
Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania po zakończeniu postępowania przetargowego. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferent jest związany ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert do czasu zawarcia umowy sprzedaży.

19.
W przypadku stwierdzenia, że cena dwóch lub więcej ofert jest taka sama, komisja przetargowa zwróci się do tych oferentów o dodatkową ofertę cenową albo podejmie decyzję o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji ustnej pomiędzy oferentami, którzy zaoferowali taką samą cenę.

20.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu, wycofania z przetargu poszczególnych pozycji przetargowych oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń oraz odszkodowań przez uczestników przetargu.

21.
Sprzęt jest niesprawny technicznie (z wyjątkiem poz. 30-31) i wydawany bez instrukcji obsługi. Odbiór zakupionego mienia (załadunek, transport) odbywa się siłami i środkami własnymi nabywcy oraz na jego koszt.
Pojazdy będą wydane nabywcy bez akumulatorów, płynów eksploatacyjnych, tablic i dowodów rejestracyjnych.
Sprzedający w odniesieniu do przedsiębiorców nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady sprzedanych towarów. Zakupiony towar nie podlega reklamacji. Natomiast w odniesieniu do konsumentów stosuje się przepisy kodeksu cywilnego dotyczące sprzedaży konsumenckiej.

22.
Do oferowanej ceny sprzętu (artykułów/odpadów) zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%, za wyjątkiem poz. 19, 22-23, 25-29, dla których podatek VAT rozlicza nabywca będący podatnikiem, o którym mowa w art. 15 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz.1221 z późn. zm.), zarejestrowany jako podatnik VAT czynny.

23.
W przypadku przekroczenia terminu odbioru mienia lub odstąpienia od umowy sprzedaży przez nabywcę, sprzedawca nalicza stosowne kary umowne, określone w umowie sprzedaży.

24.
Szczegółowe informacje: e-mail: b.baziak@amw.com.pl, tel. 12 211 41 43 lub k.kolek@amw.com.pl, tel. 12 211 40 12, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

 

OFERTA BEZPRZETARGOWA
ODDZIAŁ POSIADA W OFERCIE M.IN.:

szelki, kurtki, wiatrówki oficerskie lotnicze, berety, nici khaki i stalowe, artykuły instalacyjne, elektryczne i hydrauliczne, biurka pod drukarkę, trzewiki wz. 31 (duże rozmiary), buty robocze, szalokominiarki, rękawiczki żołnierskie, dresy (małe rozmiary), kożuchy i płaszcze wojskowe, hełmy, kapelusze.
Wymienione mienie można nabyć w Krakowie, ul. Ks. Pijarów 3, w dniach: czwartek w godz. od 9.00 do 17.00 oraz w piątek w godz. od 9.00 do 14.00. Szczegółowe informacje: na stronie www.amw.com.pl w dziale:
„Uzbrojenie i sprzęt – Sprzęt wojskowy – Sprzedaż bezprzetargowa”
oraz pod tel. kom. 665 997 795.
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2018 r. o godz. 13.00 w siedzibie OR AMW Kraków ul. Montelupich 3 (wejście od ul. Kamiennej), pok. nr 59, I piętro (sala odpraw). 2. Mienie wystawione na przetarg dostępne jest do obejrzenia w dniach: 21-22.05.2018 r., w godz. 10.00 – 14.00 w następujących miejscach: • poz. 1-10 4 WOG Tarnowskie Góry Lasowice (wjazd od ul. Obwodnica), poz.1: p. Mazur, tel. 261 242 827; poz. 2-10: p. Rogalski, tel. 261 147 369; • poz. 11 34 WOG Sandomierz, ul. Mickiewicza 38, p. Czuja, tel. 261 514 781; • poz. 12 JW 4724 Kraków, ul. Tyniecka 45, p. Janus, tel. 261 132 273/261 132 526; • poz. 13-14 JW 4686 Kraków, ul. Głowackiego 11, p. Kluska, tel. 510 433 477; • poz. 15-18 OR AMW Skład Gliwice, ul. Portowa 16, p. Kos, tel. 665 997 795; • poz. 19-21 GZ Nowy Glinnik, ul. Konstantynowska 85, p. Pichola, tel. 261 167 418; • poz. 22-25 SOI Nowy Glinnik, ul. Konstantynowska 85, poz. 22: p. Musiał, tel. 606 141 539; poz. 23 p. Kwaśniak, tel. 608 051 858/261 167 579; poz. 24-25 p. Rachwalski, tel. 261 167 424; • poz. 26 4 WOG Bytom, ul. Oświęcimska 33, p. Szachniewicz (5 000,00 kg), tel. 519 833 113; p. Kubica (1 334,90 kg); tel. 261 126 216; • poz. 27 4 WOG Tarnowskie Góry Lasowice (wjazd od ul. Obwodnica), p. Rogalski, tel. 261 147 369; • poz. 28 SOI Tarnowskie Góry ul. Opolska 36, p. Baranowska, tel. 261 147 457; • poz. 29 4 WOG Gliwice, ul. Andersa 47, p. Klockiewicz, tel. 502 194 042; • poz. 30-31 AMW OR Kraków, ul. Montelupich 3, p. Kuźma, tel. 693 080 345. 3. Nabywca zobowiązany jest do odebrania mienia z pozycji 1 – 31 w terminie 30 dni od dnia wybrania jego oferty. 4. Szczegółowy wykaz mienia oferowanego w poz. 15-18 do wglądu na stronie internetowej – www.amw.com.pl, u organizatora przetargu i w miejscu jego składowania. 5. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej wybranych pozycji przetargowych. Wadium należy wpłacać wyłącznie przelewem na konto Agencji Mienia Wojskowego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Kraków, nr konta 83 1130 1150 0012 1243 8520 0020, podając w tytule przelewu numer i datę przetargu oraz numery wybranych pozycji przetargowych. 6. Oferenci, którzy wpłacili wadium zostaną dopuszczeni do udziału w przetargu pod warunkiem jego zaksięgowania na koncie bankowym sprzedawcy – AMW, najpóźniej w przeddzień terminu przetargu. Potwierdzenie dokonania przelewu należy okazać organizatorowi przetargu lub dołączyć do oferty wraz z informacją o numerze konta, na które ma być wadium zwrócone. 7. Wadium przepada na rzecz organizatora przetargu, jeżeli: • oferent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy sprzedaży lub nie zawrze jej w terminie 7 dni od dnia wyboru oferty; • oferent nie uiści ceny nabycia w terminie określonym w umowie sprzedaży. 8. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, będzie zwrócone w ciągu pięciu dni roboczych od daty zakończenia przetargu. Wadium złożone przez nabywcę ulega zarachowaniu na poczet ceny nabycia. 9. Do przetargu mogą przystąpić podmioty, które nie mają zaległych zobowiązań wobec AMW. 10. Do przetargu na poz. 19-29 mogą przystąpić podmioty gospodarcze, które posiadają: • zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie odbioru i obrotu odpadów stanowiących przedmiot przetargu; • aktualne zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie (odzysk albo unieszkodliwienie) odpadów stanowiących przedmiot w/w pozycji przetargowych; • aktualne zezwolenie na transport odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO opatrzone numerem rejestrowym, w zakresie transportu odpadów stanowiących przedmiot w/w pozycji przetargowych; • w przypadku poz. 22 aktualny wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub wpis do rejestru BDO, w zakresie zbierania, przetwarzania albo recyklingu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Dokumenty te należy złożyć w kopiach poświadczonych „za zgodność z oryginałem” przez oferenta lub osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta. Nabywca zobowiązany jest również do podpisania: • umowy sprzedaży; • „Karty przekazania odpadów” wystawionej przez wytwórcę odpadów (w dniu odbioru). 11. Do przetargu na poz. 20 i poz. 21 mogą przystąpić osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami zamierzające wykorzystać odpady na własne potrzeby, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie listy rodzajów odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom lub jednostkom organizacyjnym niebędącymi przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. z 2016 r., poz.93), bez konieczności spełniania warunków przewidzianych dla podmiotów gospodarczych, o których mowa w pkt.10. Jednocześnie nabywca odpadów zobowiązany będzie do podpisania oświadczenia odbioru odpadów na własne potrzeby. 12. Urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu nie posiadają zezwolenia na ich eksploatację. Nabywca zobowiązany jest, przed ich dalszą eksploatacją, do przeprowadzenia badań przez upoważniony organ dozoru technicznego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1040 z późn. zm.). 13. Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Oddziału w Krakowie, ul. Montelupich 3, w terminie do dnia 30.05.2018 r. do godziny 12.00. 14. Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opisana w sposób jednoznacznie wskazujący jej charakter i przeznaczenie. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej (zaklejonej), nieprzezroczystej i opieczętowanej kopercie, na której oferent umieszcza: • nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta; • nazwę i adres organizatora przetargu; • dopisek: „Przetarg nr 3/2018 – nie otwierać przed 30.05.2018 r. do godziny 13.00”. 15. Oferta powinna być złożona na „Formularzu ofertowym” i zawierać: • dane identyfikujące oferenta oraz jego dane kontaktowe; • oferowaną cenę netto dla wybranej/ych pozycji przetargowej/ych i warunki zapłaty; • oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu podlegającego przetargowi; • wszystkie wymienione w formularzu oświadczenia i dokumenty; • wykaz osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w przetargu (pełnomocnictwa upoważnienia - jeżeli są wymagane); • podpisane oświadczenie podatnika, że jest lub nie jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny – dot. poz. nr 19, 22-23, 25-29. 16. Formularz ofertowy oraz projekt umowy sprzedaży można pobierać w siedzibie Oddziału w Krakowie od dnia 16.05.2018 r. do dnia 29.05.2018 r., w godz. 7.00 – 17.00 oraz w dniu przetargu do godz. 10.00, pok. nr 19 i 22 lub ze strony internetowej – www.amw.com.pl, dział „Uzbrojenie i sprzęt – Sprzęt wojskowy – Przetargi”. 17. Oferta niekompletna bądź niezawierająca wszystkich informacji wymaganych treścią ogłoszenia, a w szczególności formularza ofertowego, zostanie odrzucona. 18. Oferta na pozycje przetargowe musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej w wersji papierowej w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze lub czytelnie długopisem) oraz dodatkowo może być w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym. W przypadku rozbieżności pomiędzy ofertą w wersji papierowej, a ofertą w wersji elektronicznej decydującą będzie wersja papierowa. Oferent może złożyć ofertę częściową, tj. tylko na te pozycje, którymi jest zainteresowany lub na wszystkie pozycje zgodnie z obwieszczeniem o przetargu. Oferent nie może złożyć więcej niż jedną ofertę cenową na daną pozycję przetargową. W przypadku dwóch lub więcej ofert złożonych na daną pozycję przez jednego oferenta oferty te podlegają odrzuceniu. Oferta w formie pisemnej w wersji papierowej musi być zaparafowana na każdej stronie i własnoręcznie podpisana zgodnie z obowiązującym danego oferenta sposobem reprezentacji i powinno to bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Wszystkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę. Załączniki do formularza oferty stanowią integralną część oferty i powinny być spięte wraz z formularzem oferty. Oferent może uzupełnić/zmienić lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie zwrócona oferentowi bez otwierania po zakończeniu postępowania przetargowego. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent jest związany ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert do czasu zawarcia umowy sprzedaży. 19. W przypadku stwierdzenia, że cena dwóch lub więcej ofert jest taka sama, komisja przetargowa zwróci się do tych oferentów o dodatkową ofertę cenową albo podejmie decyzję o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji ustnej pomiędzy oferentami, którzy zaoferowali taką samą cenę. 20. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu, wycofania z przetargu poszczególnych pozycji przetargowych oraz unieważnienia przetargu bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń oraz odszkodowań przez uczestników przetargu. 21. Sprzęt jest niesprawny technicznie (z wyjątkiem poz. 30-31) i wydawany bez instrukcji obsługi. Odbiór zakupionego mienia (załadunek, transport) odbywa się siłami i środkami własnymi nabywcy oraz na jego koszt. Pojazdy będą wydane nabywcy bez akumulatorów, płynów eksploatacyjnych, tablic i dowodów rejestracyjnych. Sprzedający w odniesieniu do przedsiębiorców nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady sprzedanych towarów. Zakupiony towar nie podlega reklamacji. Natomiast w odniesieniu do konsumentów stosuje się przepisy kodeksu cywilnego dotyczące sprzedaży konsumenckiej. 22. Do oferowanej ceny sprzętu (artykułów/odpadów) zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%, za wyjątkiem poz. 19, 22-23, 25-29, dla których podatek VAT rozlicza nabywca będący podatnikiem, o którym mowa w art. 15 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz.1221 z późn. zm.), zarejestrowany jako podatnik VAT czynny. 23. W przypadku przekroczenia terminu odbioru mienia lub odstąpienia od umowy sprzedaży przez nabywcę, sprzedawca nalicza stosowne kary umowne, określone w umowie sprzedaży. 24. Szczegółowe informacje: e-mail: [email protected], tel. 12 211 41 43 lub [email protected], tel. 12 211 40 12, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30. OFERTA BEZPRZETARGOWA ODDZIAŁ POSIADA W OFERCIE M.IN.: szelki, kurtki, wiatrówki oficerskie lotnicze, berety, nici khaki i stalowe, artykuły instalacyjne, elektryczne i hydrauliczne, biurka pod drukarkę, trzewiki wz. 31 (duże rozmiary), buty robocze, szalokominiarki, rękawiczki żołnierskie, dresy (małe rozmiary), kożuchy i płaszcze wojskowe, hełmy, kapelusze. Wymienione mienie można nabyć w Krakowie, ul. Ks. Pijarów 3, w dniach: czwartek w godz. od 9.00 do 17.00 oraz w piątek w godz. od 9.00 do 14.00. Szczegółowe informacje: na stronie www.amw.com.pl w dziale: „Uzbrojenie i sprzęt – Sprzęt wojskowy – Sprzedaż bezprzetargowa” oraz pod tel. kom. 665 997 795.
Agencji Mienia Wojskowego w Krakowie (w woj. śląskim nie ma oddziału) cyklicznie organizuje przetargi na starszy sprzęt wykorzystywany przez wojsko. Czasami są to ubrania, aparaty fotograficzne, telewizory, monitory, narzędzia.. a tym razem, głównie samochody! Sprawdź jakie rarytasy będzie można kupić już 30 maja. Na nabywców czeka w sumie 31 pozycji. Ceny wywoławcze wahają się już od 50 zł, a kończą na 25 tys. zł. Pojazdy będzie można zobaczyć na miejscu 20-21 maja - część z nich jest do zobaczenia w Gliwicach i Tarnowskich Górach. Zyski ze sprzedaży powojskowego mienia zostaną przekazane na Fundusz Modernizacji Sił Zbrojnych, z którego kupowane jest nowoczesne wyposażenie dla polskich żołnierzy. Dokładne szczegóły przetargu publikujemy przy ostatnim zdjęciu w naszej galerii. Kliknij powyżej w "zobacz galerię" i sprawdź rzeczy, wystawione w przetargu.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gliwice.naszemiasto.pl Nasze Miasto