Obiekt powstanie w dwóch etapach, a pierwsze prace związane z przygotowaniem terenu pod budowę ruszą już na przełomie sierpnia i września. W Silesia Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych.
- Zakończyliśmy proces pozyskiwania pozwolenia na budowę Silesia Outlet . Uzyskane pozwolenie jest skonstruowane w taki sposób, że obiekt może być budowany w dwóch etapach – komentuje Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47, która realizuje projekt. - Pierwszy etap zakłada powstanie 12 tys. mkw. powierzchni GLA połączonej z centrum Auchan oraz sieci parkingów. W kolejnym zakładamy powstanie 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Zależy nam na szybkiej realizacji inwestycji. W sierpniu planujemy rozpocząć pierwsze roboty ziemne i przygotować platformę pod obiekt. Budowa obiektu potrwa około 13 miesięcy. Otwarcie obiektu przewidujemy na koniec 2018 roku – dodaje M.Januszko.
- Pierwsza faza przetargu na generalnego wykonawcę już wystartowała - dostaliśmy potwierdzenie udziału w przetargu od kilkunastu firm.- informuje Miłosz Greszta, członek zarządu Silesia Outlet Sp. z o.o. - Widzimy duże zainteresowanie inwestycją, ale dla nas przy wyborze wykonawcy kluczowe będzie jego doświadczenie w tego typu realizacjach, proponowanie optymalnych rozwiązań technologicznych oraz standing finansowy. – zaznacza Miłosz Greszta, development director i członek zarządu Silesia Outlet Sp. z o.o.
Silesia Outlet powstanie w sąsiedztwie istniejącego już hipermarketu Auchan i sklepu Leroy Merlin, w znanej i lubianej destynacji zakupowej, co ważne - tuż przy zjeździe z autostrady A4 Kraków-Wrocław i skrzyżowania z autostradą A1 Gdańsk-Ostrawa. W ten sposób do centrum będzie można się dostać w łatwy sposób ze wszystkich kierunków jazdy. Już teraz trasę tę pokonuje blisko 50 tys. aut dziennie. W strefie bezpośredniego oddziaływania (do 90 min jazdy samochodem) zamieszkuje około 6,5 mln klientów. Gliwice są na liście polskich miast z najwyższym dochodem na mieszkańca, z tego powodu oferta outletu dopasowana będzie do potrzeb zakupowych mieszkańców regionu. Swoje salony w Outlet Silesia otworzą m.in.: marki sportowe jak Umbro, Adidas, Puma, New Balance, Reebok, z segmentu premium: Guess, Kazar, Pierre Cardin z ofertą Bugatti i Milestone, a także popularne marki modowe jak np. Venezia i Unisono, Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler.
- Ponad połowa pierwszej fazy inwestycji została już wynajęta, obecnie jesteśmy w trakcie negocjacji z kolejnymi markami. Z pewnością w momencie startu budowy proces komercjalizacji przyspieszy, ponieważ wkraczamy w dynamiczną fazę wdrażania projektu w życie – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?