Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Hala Podium Gliwice: Ruszyła kampania promocyjna. O gliwickiej hali usłyszy cała Polska

PG
Hala Podium Gliwice - 4 listopada ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna powstającej w Gliwicach hali widowiskowo-sportowej. Nazwa Podium przechodzi do historii. Dla celów marketingowych od teraz obowiązywać będzie bardziej bardziej techniczna nazwa - Hala Gliwice.

Gliwicka hala widowiskowo-sportowa będzie jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce. Nie będzie to jednak hala Podium Gliwice, Podium znika, a zostaje już tylko techniczna nazwa - Hala Gliwice.

Krótko i treściwie: O "Hali Gliwice" powstał już spot promocyjny. Zwiastun tego, co być może za 21 miesięcy, będzie się odbywać na nowoczesnym obiekcie, czyli koncerty oraz inne wydarzenia kulturalne i sportowe.

O gliwickiej hali usłyszy cała Polska. Reklamówkę nakręciła na zlecenie miasta gliwicka firma i3D S.A., która w ubiegłym roku przygotowała bardzo dobrze odebrany spot promocyjny z okazji zgromadzenia WTA. Koszt kampanii to 540 tys. zł. Przez trzy tygodnie w czasie najwyższej oglądalności w TVP 1 i TVP 2 emitowany będzie spot promocyjny hali.

Oto efekt pracy gliwickiej firmy:

Zarówno w spocie telewizyjnym jak i we wszelkich nowych materiałach promocyjnych zrezygnowano z nazwy „Podium” na rzecz „Hali widowiskowo-sportowej Gliwice” lub w skrócie „Hali Gliwice”. Taką strategię stosowano również w przypadku podobnych inwestycji. Chociażby trójmiejskiej „Ergo Areny”, która na etapie budowy określana była jako „Hala Gdańsk Spot”.

Początek ogólnopolskiej kampanii promocyjnej to moment, w którym będziemy musieli rozstać się z rozpoznawalną w regionie nazwą „Podium”. - Obiekty takiej skali jak budowana przez nas hala są bardzo atrakcyjne marketingowo dla dużych firm. Będziemy chcieli pozyskać sponsora tytularnego hali, który w zamian za prawa do nazwy będzie płacił określone wynagrodzenie. Jeżeli hala będzie promowana z nazwą „Podium”, bardzo trudno będzie później zmieniać ją na inną. Trochę szkoda, bo oczywiście wszyscy zdążaliśmy się zżyć z dotychczasową nazwą, ale kiedy w grę wchodzą finanse miasta nie ma miejsca na takie sentymenty - mówi Zygmunt Frankiewicz, prezydent Gliwic.

Jak Wam się podoba reklamówka gliwickiej hali? Oceniajcie, komentujcie!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gliwice.naszemiasto.pl Nasze Miasto