Hala widowiskowo-sportowa "Gliwice" - tak miasto chce promować dotychczasową halę Podium w Gliwicach.
Dziś w gliwickim Technoparku zostanie zaprezentowany spot telewizyjny, wyprodukowany na zlecenie gliwickiego samorządu, który będzie służył ogólnopolskiej promocji hali.
Wczoraj już jednak w wieczornym bloku reklamowym TVP 2 można go było oglądać.
Nazwa gliwickiego obiektu została wymyślona z górą siedem lat temu, gdy pojawiły się jego projekty. O ile nazwa „Podium" jest rozpoznawalna wśród mieszkańców miasta i regionu, nie ma takiej pewności, jeśli chodzi o resztę kraju.
Tymczasem samorząd ma ambicje, aby odbywały się tu zawody rangi nie tylko ogólnopolskiej, ale także międzynarodowej. Ma być także miejscem imprez targowych i kulturalnych, koncertów itp., które mają ściągać do miasta nie tylko mieszkańców Górnego Śląska, ale także innych regionów kraju i gości zza południowej granicy.
Nowa nazwa dla hali - po prostu "Gliwice" - jak się można domyślać - ma służyć zarówno promocji obiektu, jak i miasta. Nina Drzewiecka, szefowa promocji miasta w gliwickim magistracie, milczała wczoraj w tej sprawie, zasłaniając się niemożnością udzielania informacji przed konferencją prasową.
Przypomnijmy, że hala wyrasta już z ziemi. Prace będą trwały nieprzerwanie przez całą zimę. Obiekt ma być gotowy w 2015 roku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?