Dzięki współpracy szkoły ze Starostwem Powiatowym w Lubartowie wzięli udział w spotkaniu z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.Uczniowie dowiedzieli się, czym zajmuje się rzecznik konsumentów i że do jego zadań należy m.in. udzielanie bezpłatnych porad konsumenckich i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.– Na co dzień w większym lub mniejszym stopniu każdy z nas zawiera umowy. Niektóre z nich są bardziej sformalizowane, inne mniej. Czy zastanawialiście się kiedyś nad skutkami zawierania takich umów? – pytał Wojciech Boryc, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.W trakcie spotkania poruszono bardzo istotny i aktualny temat zakupów w internecie i sposobów dochodzenia swoich roszczeń. Uczniowie mogli dowiedzieć się, jak nie dać się nabrać nieuczciwemu sprzedawcy i co zrobić, gdy otrzymamy towar inny niż przedstawiony w internetowym sklepie. Młodzież żywo zainteresowana tym tematem dopytywała o to, co zrobić gdy wyblaknie paragon oraz czy oddając sprzęt w ramach gwarancji musimy mieć oryginalne opakowanie.Spotkanie zorganizowało Starostwo Powiatowe w Lubartowie.Anna Kołodyńska
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?