W kategorii usług na Pomorzu zarejestrowano blisko 25 tys. skarg. W całym kraju było ich niemalże 200 tys. Z tego co czwarta dotyczyła usług telekomunikacyjnych.
- Większość skarg na usługi telekomunikacyjne dotyczyła jakości świadczonych usług, ale także np. nierzetelnego informowania abonentów o ofercie - mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Sprawdź koniecznie: Zobacz, jak kwidzynianie często korzystają z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumenta
Problemy konsumentów dotyczyły też m.in. niepodłączania zamówionego internetu czy automatycznego aktywowania usług, których klient nie zamawiał. Zdarzały się też przeciwne przypadki - zaprzestania świadczenia usługi bez wcześniejszego uprzedzenia.
Jak informuje UOKiK, dużą grupę skarg stanowiły sprawy dotyczące umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.
Więcej czytaj na stronie www.dziennikbaltycki.pl
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?