Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Reklamacja - możesz wymienić lub zażądać naprawy

KZ
Posezonowa wyprzedaż to okazja do kupienia wybranych rzeczy po atrakcyjnych cenach
Posezonowa wyprzedaż to okazja do kupienia wybranych rzeczy po atrakcyjnych cenach Fot. Michał Pawlik
Pamiętaj, że każdy towar, także ten kupiony na wyprzedaży, możesz reklamować.

Kiedy możesz wnieść reklamację?

* Gdy po zakupie stwierdzisz, że towar, który nabyłeś jest NIEZGODNY Z UMOWĄ - jest wadliwy, uszkodzony, zepsuł się zbyt szybko.
* Gdy od dnia zakupu nie minęło więcej niż 2 lata.
* Gdy masz dowód zakupu - paragon lub fakturę.
* Gdy zgłosisz reklamację w ciągu 2 miesięcy od dnia odkrycia, że towar jest niezgodny z umową.

Masz wówczas prawo:

* Żądać jego nieodpłatnej naprawy
* Żądać jego wymiany na nowy (w razie wymiany towaru czas na kolejną reklamację biegnie od nowa)

PAMIĘTAJ!
To Ty decydujesz, czego żądasz od sprzedawcy wymiany czy naprawy.

Sprzedawca po otrzymaniu twojej reklamacji musi ustosunkować się do twojego żądania w ciągu 14 dni - jeśli tego nie zrobi, to znaczy, że uznał je za uzasadnione.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto