Akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” już niedługo w Gliwicach i Zabrzu

Artykuł sponsorowany
Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce, w tym w Gliwicach i Zabrzu oraz innych miastach województwa śląskiego, a także 2 miastach na Litwie około 2000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z największych, jak nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłek w Polsce. Firma organizuje ją już po raz drugi.

Mieszkańcy Gliwic i Zabrza i innychmiast województwa śląskiego: Katowic, Tych, Pszczyny, Lędzinoraz innych polskich miast, a także dwóch miast na Litwie zjedzą w ten weekend aż 80 ton, czyli pół miliona polskich jabłek w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. To już druga edycja akcji promującej polskie jabłka, pierwsza odbyła się w 2011 roku z okazji Jubileuszu 75-lecia marki Tymbark.

W tym roku w akcji weźmie udział 2 000 osób i będzie ona prowadzona w aż 50 miejscowościach – będą to duże, średnie i małe miasta, a także te, w których znajdują się zakłady produkcyjne Grupy Maspex Wadowice, do której należy firma Tymbark. Akcję w prawie 160 lokalizacjach koordynować będzie ponad 120 team leaderów – pracowników, którzy będą organizować pracę na miejscu i dbać o to, aby świeże jabłka jak najszybciej trafiły do mieszkańców. Przedsięwzięcie jest oparte na wolontariacie pracowników i współpracowników firmy Tymbark, którzy pojawią się w sobotę na ulicach polskich miasti będą częstować mieszkańców jabłkami.Tylko w województwie śląskim te smakowite i zdrowe owoce przechodniom wręczać będzie aż 220 osób. W Gliwicach, pracownicy
z jabłkami będą czekać na mieszkańców miasta m.in. na Placu Piastów, czy niedaleko Dworca PKP. W Zabrzu mieszkańcy poczęstują się owocami w okolicach rynku i Dworca Autobusowego.

„Jabłka Tymbark z polskich sadów” to zakrojona na ogromną skalę akcja, która ma na celu promocję wysokiej jakości jabłek od polskich dostawców. Jej unikalność polega na tym, że w całości jest przygotowana i będzie przeprowadzona przez pracowników naszej firmy. To właśnie oni, wraz z rodzinami, poczęstują mieszkańców polskich miast jabłkiem od Tymbarku w najbliższą sobotę. Akcję organizujemy po raz drugi i jesteśmy przekonani, że to doskonały sposób na promocję tych wartościowych i bardzo smacznych owoców” –komentuje Krzysztof Pawiński,prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice i współwłaściciel firmy Tymbark.

Jabłka, które będą wręczane,także mieszkańcom Gliwic i Zabrza, a także mieszkańcom innych miast województwa śląskiego, w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów” należą do odmiany Champion, zaliczanejdo jednej z najlepszych w Polsce. Charakteryzują się onesłodkim, delikatnie kwaskowatym smakiem.

Aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego w dniach od 1 do 5 sierpnia 2014 r. metodą CAWI (wywiady internetowe na panelu e-panel) na ogólnopolskiej próbie N=1000. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%). Jabłka cenią za polskość (67%), dostępność (66%) oraz zawartość witamin (65%).

Akcja„Jabłka Tymbark z polskich sadów” będzie prowadzona w następujących miastach: Kraków, Warszawa, Toruń, Szczecin, Łódź, Poznań, Białystok, Wrocław, Bielsko-Biała, Myślenice, Kęty, Wadowice, Oświęcim, Andrychów, Kalwaria Zebrzydowska, Sucha Beskidzka, Zawoja, Skawina, Zator, Nowy Sącz, Zakopane, Mszana Dolna, Rabka, Limanowa, Tymbark, Lublin, Świdnik, Kazimierz Dolny, Tychy, Lędziny, Mikołów, Pszczyna, Katowice, Zabrze, Gliwice, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Nidzica, Stawiguda, Częstochowa, Opole, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Rzeszóworaz na Litwie w Wilnie i Kownie.

***
Firma Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty z logo Tymbark są doskonale znane także w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie,Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA,Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. Corocznie Tymbark skupuje od polskich dostawców rolnych ponad 100 tysięcy ton owoców i warzyw.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gliwice.naszemiasto.pl Nasze Miasto