Zwycięzca konkursu zostanie twarzą tej akcji i pojawi się na promocyjnych billboardach w popularnych miastach wypoczynkowych.
– Chcemy pokazać młodym ludziom, że istnieje wiele ciekawszych pomysłów na spędzenie czasu wolnego niż eksperymentowanie z narkotykami – przekonują pomysłodawcy rywalizacji.
Projekt prowadzony z inicjatywy Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii ma również uświadomić młodzieży, że moda na narkotyki przeminęła. Konkurs potrwa do 31 lipca. Najbardziej ciekawe i kreatywne wpisy będą wyłaniane w dwóch etapach – poprzez głosowanie internautów, a następnie głosowanie jury powołanego przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?