Logo kampanii znalazło się na zaprojektowanych przez Martę filiżankach i talerzykach. Celem kampanii jest podkreślenie roli bliskich osób, którzy powinni towarzyszyć chorym po postawieniu diagnozy. Marta jest absolwentką edytorstwa na UJ. Gliwiczanka pracuje jako wolny strzelec.
Tegoroczna edycja miała formę konkursu, którego ideę przewodnią przedstawiało hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie. Zadanie konkursowe poległo na zaprojektowaniu lub wykonaniu artystycznej wizji logotypu kampanii w dowolnej technice oraz z dowolnych materiałów – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było wykorzystać użytkowo i/lub nosić przy sobie.
Finał odbył się w Warszawskim Centrum Onkologii. To międzynarodowa kampania edukacyjna prowadzona przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche wspólnie z Fundacją Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerią Maruna. Po uroczystym rozdaniu nagród, prace zostały wystawione na aukcji z udziałem gwiazd polskiej sceny i – wszystkie znalazły nabywców! Kwoty ze sprzedaży zasilą fundusze przeznaczone na budowę Domu Chorego na Raka, której inicjatorkami są „Amazonki” Warszawa-Centrum.
Celem kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” jest podkreślenie roli bliskich osób, którzy powinni pomóc kobiecie przejść przez kryzys związany z diagnozą oraz zadbać, aby wiedziała o swoim raku jak najwięcej. W procesie terapeutycznym rzetelna wiedza na temat choroby i możliwości leczenia ma duże znaczenie. Dlatego równolegle kampania ma na celu podnoszenie świadomości na temat różnorodności nowotworów, a różowo-pomarańczowa wstążeczka stanowiąca wizytówkę kampanii symbolizuje konieczność profilaktyki oraz występowanie różnych typów raka piersi.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?