Oglądając telewizję lub słuchając radia nie zwracamy szczególnej uwagi na reklamy. Coca-Cola postanowiła to zmienić! W najnowszej kampanii reklamowej napoju Coca-Cola Zero wykorzystano najnowsze technologie. Wszystko dzięki aplikacji “Shazaming”.
Zobacz także: Widząc te reklamy, zwątpicie w ludzką kreatywność [ZDJĘCIA]
Na czym to polega?
W chwili gdy zobaczymy reklamę popularnego napoju w telewizji, musimy włączyć powyższą aplikację. Następnie na ekranach naszych smartfonów pojawi się szklanka, która stopniowo będzie się zapełniać napojem Coca-Cola Zero. Osoba, która w całości napełni swoją wirtualną szklankę, zdobędzie darmową butelkę napoju - tym razem prawdziwego. Aby odebrać nagrodę należy udać się do sklepu, który bierze udział w kampanii. Nie zapomniano również o słuchaczach rozgłośni radiowych. Muszą być oni wyczuleni na charakterystyczne "pssyk...". Następnie powinni zbliżyć swój telefon do głośnika.
Opublikowany przezFacebook
Dodatkowo w centrach handlowych na terenie USA zostały ustawione interaktywne plakaty. Tym razem naszym zadaniem jest wypicie butelki Coca-Coli. Posłuży nam do tego... smartfon. Za wykonanie zadania otrzymamy prawdziwą butelkę Coca-Coli Zero. Niestety, póki co kampania funkcjonuje tylko w USA.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?