Ten niecodzienny sposób podróżowania ma na celu przybliżyć uczestnikom rajdu walory turystyczne, ludzi, historię, a także kulturę poszczególnych państw i narodów, a sam turniej umożliwić integrację środowiska podróżniczego. Impreza jest przeznaczona dla osób pełnoletnich.
Start rajdu odbędzie się 28 kwietnia (sobota) z Gliwic w godzinach porannych z Placu Krakowskiego. Zostaną tam wręczone mapy, karty przebiegu podróży i drobne gadżety. Po wszystkich formalnościach i zrobieniu pamiątkowych zdjęć zawodnicy ruszą w drogę. Na drużyny biorące udział w rajdzie organizatorzy będą czekać w wyznaczonym miejscu w Splicie.
Trasę tę można pokonać w ciągu jednego dnia, jednak gdyby komuś powinęła się noga to na uczestników organizatorzy będą czekać do 30 kwietnia do godzin popołudniowych.
Następnego dnia zaplanowane jest zwiedzanie okolic Splitu oraz integracyjna impreza okolicznościowa przy ognisku, kiedy to odbędzie się oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.
Warunkiem udziału w imprezie jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego drogą mailową na adres [email protected] oraz przelanie wpisowego (25 zł) na konto:
Marcin Bargieł
ul. Mizerkiewicza 3
42-520 Dąbrowa Górnicza
mBank: 04 1140 2004 0000 3502 6094 3917
z dopiskiem Polidalmacja – Imię Nazwisko
do dnia 23.04.2012.
Dopuszcza się dostarczenie wydrukowanego wniosku oraz wpłaty do biura Uczelnianego Zarządu Samorządu Studenckiego w godzinach dyżurów.
Zgłoszenie zostaje przyjęte w momencie otrzymania emaila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia uczestnika.
Koszt udziału w imprezie wynosi 25 zł od osoby (w cenie jest zawarty koszt okolicznościowej koszulki rajdowej dla każdego autostopowicza)
MIejsce noclegu - Camping Stobreč w Splicie:
Regulamin
Zasady ogólne:
1. Celem rajdu “Polidalmacja – na stopa!” jest popularyzacja turystyki autostopowej wśród studentów.
2. Start rajdu będzie miał miejsce 28 kwietnia w godzinach porannych
3. Organizatorzy będą czekać na uczestników na mecie do 30 kwietnia. 1 maja odbędzie się uroczysta impreza okolicznościowa połączona z ogłoszeniem wyników i wręczeniem nagród.
4. Zadaniem uczestników jest pokonanie trasy Gliwice – Split w jak najkrótszym czasie, korzystając wyłącznie z autostopu.
5. Organizatorzy dopuszczają poruszanie się za pomocą środków komunikacji miejskiej w promieniu 10 kilometrów od centrów miast liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
6. Uczestnicy mają obowiązek przedstawić uzupełnioną kartę przebiegu podróży.
7. Najlepsi zostaną nagrodzeni na mecie rajdu, gdzie odbędzie się również impreza okolicznościowa przygotowana przez organizatorów.
Warunki uczestnictwa:
1. W rajdzie mogą brać udział dwuosobowe drużyny, składające się z zawodników, którzy ukończyli 18 rok życia.
2. Uczestnicy zawodów ubezpieczają się we własnym zakresie.
3. Osoby biorące udział w rajdzie zdają sobie sprawę ze wszystkich ewentualnych konsekwencji i oświadczają, iż biorą odpowiedzialność za siebie na czas trwania imprezy.
4. Uczestnicy pokrywają wszelkie koszty związane z podróżą ze środków własnych.
5. Forma powrotu pozostaje w gestii każdego uczestnika.
6. Koszt udziału w imprezie wynosi 25 zł od osoby (w cenie jest zawarty koszt okolicznościowej koszulki rajdowej dla każdego autostopowicza)
7. Warunkiem udziału w imprezie jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz wpłata wpisowego (szczegóły wyżej)
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?