Po wcześniejszym rozstrzygnięciu przetargu i wyłonieniu wykonawcy 7 maja br. przygotowana została umowa z Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Pyskowicach przy ul. Zaolszany 3 na realizację zadania pn.: „Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyskowice w sposób przyjazny dla środowiska".
– Umowa obowiązuje do 31.12.2014 r. Za realizację zamówienia Gmina zapłaci wykonawcy 2.301.696,00 zł brutto. Szczegółowe informacje na temat realizacji zamówienia tj.: harmonogramy, wyposażanie w pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz worki do segregacji odpadów zostaną przekazane do informacji w późniejszych terminach - informuje Agnieszka Kazubek z pyskowickiego UM.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?