Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zwolnienia pracowników Biedronki za obłowienie się na skutek błędu systemu w czasie promocji "Biała Noc"

ZEN
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów.
Promocja "Biała Noc" odbyła się 26 kwietnia. Skorzystało na niej wielu klientów. Wojciech Wojtkielewicz
Podczas akcji "Biała noc" w sklepach sieci Biedronka, klienci, którzy kupią 20 produktów, mieli trzy najtańsze otrzymać gratis. Tymczasem w czasie akcji na skutek błędu okazało się, że za darmo można było dostać nie najtańsze, lecz najdroższe produkty. Klienci, którzy się zorientowali, kupowali 20 najtańszych produktów, by za darmo otrzymać np. drogi sprzęt AGD i RTV. Na promocji postanowili też skorzystać sami pracownicy Biedronki. Jak donosi serwis Money.pl, sieć postanowiła takie osoby ukarać.

Sieć Biedronka co rusz kusi klientów coraz to nowymi promocjami. Jedną z nich była "Biała noc", której celem było zachęcenie do robienia zakupów w nocy, gdy ruch jest najmniejszy. Polegała na tym, że przy zakupie 20 różnych produktów trzy najtańsze z nich dostaniemy gratis.

Tymczasem najprawdopodobniej na skutek błędu w systemie informatycznym zamiast najtańszych produktów, klienci w ramach promocji za darmo otrzymywali nie najtańsze, lecz najdroższe produkty ze swojego paragaonu. Wystarczyło zatem włożyc do koszyka 17 najtańszych produktów, a do tego trzy najdroższe - np. sprzęt AGD/RTV, by nic za niego nie zapłacić.

Sprawdź też:

Na błędzie skorzystało wielu klientów, a także pracowników Biedronki. Niektórzy po zakończeniu pracy jeżdzili nawet po okolicznych sklepach sieci, gdzie robili kolejne zakupy w promocji. Jak się okazuje, sieć postanowiła ich za to ukarać. Jak podaje serwis Money.pl, wielu z nich otrzymało wypowiedzenia z pracy lub nagany. Portal dotarł do uzasadnienia zwolnienia jednego z pracowników.

"Mowa jest w nim o utracie zaufania do pracownika w związku z nierzetelnym wykonywaniem przez niego obowiązków służbowych. Władze spółki zarzuciły podwładnym, że ci nie powiadomili w nocy serwisu technicznego firmy (helpdesku) o błędzie w systemie oraz sami skorzystali, kupując za bezcen najdroższe towary z sekcji non food, czyli inne niż żywność" - czytamy na Money.pl.

Murem za pracownikami staje Alfred Bujara, szef sekcji handlowej NSZZ "Solidarność", który zwraca uwagę, że pracownicy nie byli w stanie samodzielnie usunąć błędu, bowiem nie mają wpływu na ceny produktów, a pracownicy mieli prawo zrobić zakupy jak każdy klient, co zresztą jest codzienną praktyką.

Zobacz też:

Sprawdź też:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Zwolnienia pracowników Biedronki za obłowienie się na skutek błędu systemu w czasie promocji "Biała Noc" - śląskie Nasze Miasto

Wróć na gliwice.naszemiasto.pl Nasze Miasto